جاده پر حادثه آتشگاه باز هم قربانی گرفت

جاده پر حادثه آتشگاه باز هم قربانی گرفت

اسرار امروز / اختصاصی / ریحانه خوشحال. چند نفر دیگر باید از دنیا بروند تا مسئولین آستین همت بالا بزنند؟! / آیا برای چند سرعت‌گیر ناچیز نیاز به این همه‌سال انتظار است؟ / انتظار می‌رود جان مردم در اولویت اهداف مسئولین قرار بگیرد...

 

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اسرار امروز؛ بامداد روز دوشنبه ۱۰ مهر، تصادفی دلخراش در کیلومتر ۵ جاده فومن - آتشگاه مقابل کارخانه فومنات رخ داد که منجر به مرگ یک مرد جوان شد و برای هزارمین بار مردم منطقه را نگران امنیت جانی خود کرد.

این جاده که به دلیل نبود پل هوایی، خط عابر پیاده، سرعت‌گیر و... بارها قربانی گرفته، این بار نیز مرگی وحشتناک را برای یک جوان گیلانی رقم زده است.

مرد جوانی که قربانی ناایمنی این جاده شد بعد از رسیدن اورژانس به بیمارستان قائم انتقال داده شد که پزشکان امید به زنده‌ماندن مجروح را بسیار کم اعلام کردند و افزودند اگر با جراحی‌های متعدد بتوانیم وی را نجات دهیم به دلیل آسیب‌های شدید به‌سختی می‌تواند به زندگی خود ادامه دهد؛ چون شدت جراحات وارده بسیار زیاد است؛ اما در این میان بخت یاری نکرد و مرد جوان جان خود را از دست داد.

طبق اظهارات حاضرین اورژانس با نیم ساعت تأخیر درحالی‌که در ۲ کیلومتری محل حادثه قرار دارد به محل حادثه رسیده است.

این محدوده که پس از سال‌ها درخواست هنوز از داشتن پل هوایی و حتی سرعت‌گیر محروم است ماهانه حوادث زیادی را رقم می‌زند.

 

ازآنجایی‌که درگذشته این منطقه در حوزه شهرداری رشت بوده و سپس به راهداری فومن و دوباره به شهرداری برگردانده شده است و گفته می شود مجدداً قرار است به راهداری فومن انتقال پیدا کند ازاین‌رو مردم با مراجعه به این چند دستگاه ذی‌ربط سرگردان و بلاتکلیف هستند و نمی‌دانند به کجا باید مراجعه کنند و ظاهراً هیچ ارگانی جاده آتشگاه به فومن را گردن نمی‌گیرد و مردم همچنان سرگردان و نگران امنیت جانی خود و خانواده‌هایشان هستند و می‌گویند تا کی با ترس ازدست‌دادن خانواده‌هایمان باید زندگی کنیم و تا کی شاهد آسیب‌دیدن و ازدست‌رفتن همشهریان خود باشیم؟ کی قرار است مسئولین جان مردم را در الویت قرار دهند؟ قراردادن چند سرعت‌گیر کمترین کاری است که می‌توانند برای امنیت جان مردم این منطقه انجام دهند.

آیا برای چند سرعت‌گیر ناچیز نیاز به این همه سااال انتظار است؟ چند نفر دیگر باید از دنیا بروند تا مسئولین آستین همت بالا بزنند؟!

تا کی مردم باید این همه تصادف و مرگ‌ومیر را به نظاره بنشینند؟

چه زمانی قرار است مسئولین به داد مردم برسند؟

کمترین کار ممکن در حال حاضر نصب چند سرعت‌گیر در این منطقه است تا میزان حادثه و مرگ‌ومیر را کمی کاهش دهد.

انتظار می‌رود جان مردم در اولویت اهداف مسئولین قرار گیرد...

 

ارسال شده در شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۳ بعدازظهر
کد خبر: 5816535
آخرین خبر ها
گزیده خبرها