جاری شدن سیل در آستارا، منجر به آواره شدن صدها شهروند آستارایی شد
سیل ویرانگر در آستارا

جاری شدن سیل در آستارا، منجر به آواره شدن صدها شهروند آستارایی شد

اسرار امروز. علی‌رغم هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل ، نه تنها بازهم شاهد غافلگیری مسئولان بودیم، بلکه کمبود امکانات و عدم رسیدگی و نوسازی زیرساخت‌ها در سال‌های اخیر سبب شد تا بارش رحمت الهی به یک بحران جدی بدل شود/ در حالیکه آستارا در بحرانی‌ترین وضعیت خود بسر می برد اثری از نماینده اش نیست؛ هرچند که بسیاری از مردم معتقدند حضورش هم به دردشان نمی‌خورد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز؛ علی‌رغم هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و احتمال وقوع سیل در منطقه، نه تنها بازهم شاهد غافلگیری مدیران و مسئولان شهرستانی و استانی بودیم، بلکه کمبود امکانات و عدم رسیدگی و نوسازی زیرساخت‌ها در سال‌های اخیر سبب شد تا بارش رحمت الهی به یک بحران جدی بدل شود.

بدون شک عدم مدیریت و نظارت صحیح بر عملکرد مدیران شهرستان آستارا، نقش جدی در افزایش خسارات داشته است.

در این میان، نقش غلامرضا مرحبا، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی پررنگ است. سوال مطرح است که نماینده‌ای که حتی در انتخاب فرماندار و حتی بخشداران هم به صورت جدی و مستقیم ورود می‌کرد، در این 3-4 سال نمایندگی چه اقداماتی برای رشد و توسعه شهرستان و بهبود زیرساخت‌های آن انجام داده است؟

 

این روزها که مردم در سیل گرفتارند و آب به خانه‌هایشان نفوذ کرده و تا کمر در آب فرو رفته‌اند، نماینده شهرستانشان کجاست؟

گویا برخی آقایان، مردم را تنها در زمان انتخابات ولی نعمت خود می‌دانند و پس از آن فراموش می‌کنند که اساسا برای چه امری رای آورده و به مجلس راه یافته‌اند.

 

جناب مرحبا بد نیست پاسخ دهند که آستارا که به دلیل شرایط جغرافیایی، همواره مستعد وقوع بحران‌هایی همچون سیل روزهای اخیر است، در این سال‌ها چه اعتبارات ویژه‌ای برای جلوگیری و یا کاهش خسارات بحران‌ها دریافت کرده است؟

نطق و مصاحبه که درد مردم را درمان نمی‌کند آقای مرحبا! شما زمانی که باید اعتبار و بودجه ویژه برای آستارا تصویب می‌شد، زمانی که باید بر عملکرد مسئولان استان و شهرستان نظارت می‌شد، می‌بایست پای کار می‌بودید که نبودید.

 

جالب است که حتی این روزها که شهر را سیل برده و آستارا در بحرانی‌ترین وضعیت خود است هم اثری از شما در آستارا دیده نمی‌شود؛ هرچند که بسیاری از مردم معتقدند حضورتان هم به دردشان نمی‌خورد، همان‌گونه که در 4 سال اخیر شاهدش بوده‌ایم!/گیل خبر

 

 

ارسال شده در سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۱ بعدازظهر
کد خبر: 1559850
آخرین خبر ها
گزیده خبرها