ضرورت تقویت نظام آموزش جهت افزایش امید، بالندگی و خودباوری در دانشگاه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تأکید کرد:

ضرورت تقویت نظام آموزش جهت افزایش امید، بالندگی و خودباوری در دانشگاه

اسرار امروز. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تأکید بر آمادگی بیمارستان‌ها برای ارائه خدمت مطلوب به مسافران پایان سال گفت: مراکز بیمارستانی استان به‌سختی پاسخگوی جمعیت ساکن بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارنفری آن است درصورتی‌که فقط ۵ میلیون مسافر و گردشگر به گیلان طی تعطیلات اخیر سفر کردند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اسرار امروز؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی نشست هماهنگی آغاز سال تحصیلی جدید در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد. دکتر محمدتقی آشوبی در این جلسه با تأکید بر استمرار ارائه خدمت به مردم توسط کادر سلامت گیلان، گفت: عزم، اراده و کار بی‌منت مدافعان سلامت قابل‌تقدیر است.

۸ مرکز آموزشی درمان در مرکز استان فعال هستند

وی در این جلسه جهت ارائه مطلوب و بهینه خدمات سلامت‌محور به مسافران و گردشگران در ایام پایانی فصل تابستان تأکید کرد و افزود: ۸ مرکز آموزشی درمان در مرکز استان، علاوه بر ارائه خدمات درمانی به مردم، مسافران و گردشگران، وظیفه خطیر و حساس آموزش را نیز بر عهده دارند. ازاین‌رو باید اقدامات لازم جهت تقویت و توسعه نظام سلامت استان توأمان با ارائه خدمت با کمیت و کیفیت به ذی‌نفعان به جهت ایجاد و افزایش امید در فضای آموزشی، بالندگی و خودباوری نسل جوان با برنامه و قابل ارزشیابی پیگیری و دنبال شود.

مراکز بیمارستانی استان به‌سختی پاسخگوی جمعیت ساکن بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارنفری آن است

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ظرفیت اسمی مراکز بیمارستانی استان به‌سختی پاسخگوی جمعیت ساکن بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارنفری آن است، گفت: در حال حاضر با ظرفیت افزایی و به‌کارگیری همه استعداد و امکانات موجود خدمات سلامت‌محور به مردم ارائه می‌شود که مضافاً این خدمات باید در ایام پایانی فصل تابستان به‌مراتب بیشتر شود.

۵ میلیون مسافر و گردشگر به گیلان طی تعطیلات اخیر سفر کردند

 آشوبی با اشاره به حضور جمیعت حدود ۵ میلیون مسافر و گردشگر در گیلان طی تعطیلات اخیر، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌ها حکایت از افزایش حضور مسافران و توریسم به گیلان در ایام منتهی به پایان فصل دارد و این مهم ضرورت افزایش آمادگی برای خدمت مطلوب‌تر را به دریافت‌کنندگان خدمت، می‌طلبد.

مسئولان دانشگاه مکلف به تأمین و پشتیبانی از فضاهای آموزشی و رفاهی دانشگاه هستند

وی احیا و بهسازی فضای فیزیکی و همچنین توسعه خدمات آموزشی و رفاهی به دانشجویان و اساتید در سال تحصیلی جدید را یکی از ضروریات مسئولان و دست‌اندرکاران در دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانست و تصریح کرد: مسئولان دانشگاه مکلف به تأمین و پشتیبانی از فضاهای آموزشی و رفاهی دانشگاه به‌منظور افزایش کیفی نظام آموزش عالی در دانشگاه هستند.

برای غنی بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در کنار تقویت مبانی آموزش پزشکی برنامه‌ریزی شود

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ورود دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه در سال تحصیلی جدید نیز بیان کرد: برنامه‌ریزی برای غنی بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در کنار تقویت مبانی آموزش پزشکی، تقویت ارتباط استاد با دانشجو و همچنین هیئت‌رئیسه دانشکده و گروه‌های تخصصی با خانواده دانشجویان موجب تقویت کمی و کیفی نظام آموزشی و توسعه نشاط اجتماعی در فضاهای آموزشی می‌شود.

ارسال شده در چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۹ بعدازظهر
کد خبر: 0541732
آخرین خبر ها
گزیده خبرها