فوت دومین کارگر گیلانی در کمتر از 2 ماه

فوت دومین کارگر گیلانی در کمتر از 2 ماه

اسرار امروز. گیلان در جدول استانی محیط کسب و کار  18 پله سقوط  کرده است / افزایش نظارت بر ایمنی کارگران در کارخانه‌جات استان گیلان عزم جدی مسئولان را می طلبد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز؛ هفته گذشته یک کارگرگیلانی حدودا ۳۳ساله از ناحیه پای راست و قسمتی از بدن در داخل دستگاه صنعتی (قسمت هدایت کننده حلزونی و مارپیچ) در شهرک صنعتی سپیدرود گیر کرد.

متاسفانه به دلیل شدت جراحت وارده، پس از یک هفته بستری روز گذشته این جوان گیلانی دار فانی را وداع کرد و دومین  فوت کارگران گیلانی در دو ماه اخیر را رقم زد.

شایان ذکر است در25  تیر ماه سال جاری نیز کارگر دیگری در شرکت فولاد گیلان بر اثر ریزش ناگهانی بتن روی سرش از ارتفاع به داخل چاله روغن سقوط کرده و بلافاصله جان خود را از دست داده بود.

حال سوال این است که چرا مسئولان دولتی بدون اشاره به اتفاقات اخیر از این وضعیت اسفناک می گذرند و این باعث دلسردی کارگران می شود زیرا کارگران می پندارند نظارت دقیقی بر فعالیت کارگری نیست  و کمتر کسی به سلامت آن‌ها  توجهی دارد.

شایان ذکر است  گیلان در جدول استانی محیط کسب و کار  18 پله سقوط  کرده و این نشان دهنده ی این است که مدیران مسئول بیشتر سیاسی هستند تا تخصصی...

افزایش نظارت بر ایمنی کارگران در کارخانه‌جات استان گیلان عزم جدی مسئولان را می طلبد .

همچنین عدم توجه به جان و سلامت کارگران در برخی از محیط های صنعتی و کارگاهی گیلان به یک رویه معمول تبدیل شده است که باید مسئولان جدی تر به این مسئله بپردازند.

 

ارسال شده در پنجشنبه ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۴ بعدازظهر
کد خبر: 2682156
آخرین خبر ها
گزیده خبرها