جشن ایتام برای چندمین سال متوالی در باغ امپراطور رشت برگزار شد

جشن ایتام برای چندمین سال متوالی در باغ امپراطور رشت برگزار شد

اسرارامروزمهدی خیرخواه مدیر باغ تالار امپراطور رشت در این مراسم اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشن ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق و ایثار و زنده نگه‌داشتن روح همدلی میان مردم است تا بخشی از نیازهای این عزیزان برطرف شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اسرار امروز، جشن ایتام برای چندمین سال متوالی در روز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور ۵۰ کودک گیلانی در باغ امپراطور رشت برگزار شد. مدیر باغ تالار امپراطور رشت در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشن ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق و ایثار و زنده نگه‌داشتن روح همدلی میان مردم است تا بخشی از نیازهای این عزیزان برطرف شود.

مهدی خیرخواه، با اشاره به اینکه باغ تالار امپراطور رشت در سال ۱۳۸۰ خریداری شده است، افزود: در سال‌های گذشته در روز سیزدهم فروردین‌ماه «سیزده‌بدر» جشن‌های ویژه برای کودکان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد برگزار می‌شد؛ اما با اوج‌گرفتن کارهای این مجتمع گردشگری تصمیم گرفتیم که در روز پانزدهم اردیبهشت این مراسم را برای کودکان برگزار کنیم تا کودکان به‌دوراز هر گونه مزاحمتی و با فراغ‌بال از فضای زیبای این باغ بهره‌مند شوند.

مدیر باغ تالار امپراطور رشت، اظهار کرد: مساحت این باغ در حدود ۲ هکتار است و اردیبهشت‌ماه بهترین فصل برای گردشگری در باغ گل‌هاست.

وی افزود: در این روز برای کمک به برگزاری مراسم جشن هر سه عروس من حضور داشتند و همچنین سه تازه‌عروس دیگر بنا بر اختیارات خود در اینجا حضور پیدا کرده و در این امر خیر کمک‌رسانی کردند.

خیرخواه، در همین راستا خاطرنشان کرد: پانزدهم اردیبهشت هرسال در این مجتمع به‌عنوان روز عروس نام‌گذاری شده است که هرساله مقرر شد با دعوت دختران از مؤسسات خیریه که عروس‌های آینده جامعه هستند لحظات شادی رو در کنارشان داشته باشیم و به آنها بگوییم ما خانواده امپراطور خدمتگذارشون هستیم. آنها هرگز تنها نبوده و نیستند. همچنین هدف ما از ایجاد فضای سرسبز در زمینی به مساحت دو هکتار در مجتمع امپراطور به تفکر لذت‌بردن از لذت مهمانان و مدعوین و رسیدن به امپراطوری قلب‌ها بوده و هست.

مهدی خیرخواه، با اشاره به حضور هنرمندان گیلانی مثل آقای «محمد هندی» در این جشن گفت: پس از برگزاری جشن شادی برای کودکان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی اعطای جوایز به ایتام خردسال همراه با تقدیر از آنان انجام شد./ گیل ابراز

ارسال شده در سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰ قبل‌ازظهر
کد خبر: 2870793
آخرین خبر ها
گزیده خبرها