قانون یک شبه سازمان سنجش

اختصاصی اسرار امروز. ریحانه خوشحال. خوابی که سازمان سنجش  برای جوانان این مرز بوم دید!! / بیشتر از این با روان و آینده جوانان بازی نکنید / با تصمیمات اشتباه ناامیدی را رواج ندهید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز؛ متاسفانه عدم هماهنگی و بی برنامگی سازمان سنجش، باز هم  شرکت کنندگان را دچار مشکل کرد.

با قانون جدید سازمان سنجش قبول شدگان سال جاری از شرکت در کنکور سال آینده محروم شدند و دیگر نمی‌توانند در آزمون سال  آینده شرکت کنند!!!
اعلام این قانون یک شبه از سوی سازمان سنجش پذیرفته شدگان را دچار اضطراب و نگرانی های بسیار  کرد زیرا سازمان سنجش آنقدر منتظر ماند تا زمان ثبت نام دانشگاه ها به پایان برسد و یک ماه از سال تحصیلی بگذرد و بعد اعلام کند که نمی‌توانید سال آینده شرکت کنید تا پذیرفته شدگان نه تنها نتوانند سال آینده شرکت کنند بلکه از سال جاری هم باز بمانند!!! پذیرفته شدگان در آزمون با این قانون جدیدِ یک شبه دچار مشکل شدند و اکنون  باچالش بزرگی مواجه شده اند.

لازم به ذکر است:  «دفترچه آزمون ارشد 1403 اعلام کرده بود  که پذیرفته شده های هرسال می‌توانند در آزمون سال بعد شرکت نمایند و طبق این قانون بسیاری از پذیرفته شدگان، دانشگاه ثبت نام نکردند چون مطمئن بودند می توانند سال بعد  شرکت نمایند.

اما اکنون سازمان سنجش با بی برنامگی کامل، یک شبه تصمیم گرفت قانون را عوض کند و اعلام کرد  که پذیرفته شده ها نمیتوانند برای سال بعد در آزمون شرکت کنند.

در صورتی که اگر قرار بود این قانون تغییر کند و قانون جدید اعمال شود یا باید از قبل اعلام می‌کردند تا پذیرفته شدگان ثبت نام نمایند یا حال که این قانون را که با این همه تاخیر اعلام نمودند انتظار می‌رود از سال بعد اعمال شود نه برای پذیرفته شدگان سال جاری که  از خوابی که سازمان سنجش برایشان گرفته بود؛ بی خبر بودند.

  اکنون با این تصمصم عجولانه بسیاری از جوانان ما از رفتن به دانشگاه باز می‌مانند

امید است با تصمیمات یک  شبه آینده جوانان این مرز بوم را نابود نکنید و این همه استرس وناامیدی را به آنها تزریق ننمایید...


ارسال شده در شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴ بعدازظهر
کد خبر: 7161880