جلیلی: اگر جایی ما چیزی گفتیم و دولت عمل کرد که هیچ، اگر نکرد ما وظیفه خود می‌دانیم که ورود کنیم!!

اسرار  امروز/ ریحانه خوشحال. جناب جلیلی مگر شما رئیس جمهور منتخب مردم شده اید  که هر آنچه شما می‌گویید دولت بپذیرد؟/شما در چه جایگاهی هستید که بخواهید برای رئیس جمهور منتخب مردم چنین خط و نشانی بکشید؟! / اگر قرار بود شما هرآنچه می‌گویید دولت قبول کند پس شما باید هم اکنون رئیس جمهور کشور می شدید/ وقتی نتوانستید رای اعتماد از مردم بگیرید و رئیس جمهور شوید یعنی مردم شما و افکار و برنامه هایتان را قبول ندارند بنابراین لزومی هم  ندارد هرآنچه شما می‌گویید دولت  بپذیرد  لطفا  در گوشه ای آرام بنشینید و با ایجاد مزاحمت و جنگهای روانی خلل در کار دولت ایجاد نکنید و اجازه دهید دولت برنامه های خودش را عملی نماید نه برنامه های شما را که منتخب مردم نبوده اید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز؛ جالب است که شما خودتان هم برنامه و کاریتان را قبول ندارید اما می‌خواهید دولت جدید آن را قبول کند زیرا اگر  برنامه های خودتان را قبول داشتید به این همه درخواست مناظره ای که از شما شده بود پاسخ مثبت میدادید و با قدرت از کارهایی که تا کنون انجام دادید دفاع می نمودید


 وقتی از مناظره فراری هستید یعنی دفاعی برای کارهایی که تا کنون انجام داده اید ندارید پس بیشتر از این بر عملکرد ناموفق خود نیفزاید و با دخالت خود کارها را سخت تر نکنید.

همین اندازه که در دولت شهید رئیسی دولت سایه تشکیل دادید و باز هم این همه تورم و فقر و فلاکت کمر مردم را شکست کافیست، برای همین اجازه دهید دولت جدید برنامه های خودش را پیش ببرد.

هرچند که دولت شهید رئیسی دولت همسو با شما بود اما باز دولت سایه تشکیل دادید که خود سوالات و معما های زیادی را به دنبال دارد و دولت سایه به لحاظ مبنابی معنایی نداشت.

زیرا این سوال را ایجاد می‌کند که مگر دولت شهید رئیسی غیر همسو با شما بود  که دولت سایه تشکیل بدهید؟ در دولت همسو تشکیل دولت سایه چه معنایی میتواند داشته باشد؟ اصلا چه کسی به شما مجوز تشکیل دولت سایه را داده است؟

با کدام بودجه و از کجا این دولت سایه را تشکیل دادید؟  آیای این هزینه ها از جیب شخصی شما پرداخت شده است ؟ چقدر هزینه روی دست نظام گذاشته اید؟

محبت فرمایید بیش از این هزینه برای ملت و دولت نتراشید و به انتخاب مردم ایران احترام بگذارید و اجازه دهید که رئیس جمهور منتخب مردم  برنامه های کارشناسی شده خود توسط کارشناسان برتر کشور را به منصه ظهور برساند  و با جملاتی مثل اینکه اگر به حرف من گوش ندادند خودم وارد عمل میشوم جایگاه خود را زیر سوال نبرید.

شما در چه جایگاهی هستید که بخواهید به رئیس جمهور منتخب مردم چنین خط و نشان بکشید؟!

به نقل از حسام الدین آشنا اصلا با چه سنجه‌ای تشخیص می‌دهید که دیگران خطا کرده‌اند و چگونه با قدرت جلوی آن‌ها را می‌گیرید؟

 وقتی یافته‌های تفصیلی خود را منتشر نمی‌کنید و حاضر به مناظره با منتقدانتان نیستید، دیگران چگونه می‌توانند خطای شما را  تشخیص دهند و با چه ابزاری می‌توانند جلوی شما را بگیرند؟

ضمن اینکه یافته های شما در دولت سایه نه تنها کمکی به زندگی و معیشت مردم نکرده بلکه بیشتر از دولتهای قبل مردم را در فقر و فلاکت گرفتار نموده است.

به امید آن روز که مسئولین به جایی برسند که بجای شاخ و شانه کشیدند دست در دست هم به فکر ایرانی آباد و مردمی آزاد باشند.

بارالها برصبر ما بیفزاااا


ارسال شده در دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۰ بعدازظهر
کد خبر: 3832569