آتش سوزی در بیمارستان گاندی تهران

اسرار امروز.  اورژانس تهران در حالت آماده باش / سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در بیمارستان گاندی خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز؛ سید جلال ملکی شامگاه پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت ۱۹ امشب حادثه آتش سوزی در بیمارستان گاندی در خیابان ولیعصر به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام و بی درنگ آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران چند ایستگاه به همراه تجهیزات کامل از جمله تانکر آب و نردبان بلند در محل حضور دارند، افزود: عملیات آتش‌نشانان شروع شده و جزییات این حادثه پس از پایان عملیات اعلام می‌شود.

آماده‌باش اورژانس تهران

رییس اورژانس استان تهران در پی حریق بیمارستان گاندی اعلام کرد: اورژانس در سطح شهر تهران به حالت آماده‌باش درآمده است.

محمداسماعیل توکلی افزود: اکنون ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس به بیمارستان گاندی اعزام شده‌اند.

اعمال محدودیت های ترافیکی در اطراف بیمارستان گاندی

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد:‌ تیم های پلیس راهور در صحنه حاضرند و محدودیت های ترافیکی در مبادی منتهی به این بیمارستان اعمال می شود.

وی افزود: جنوب به شمال خیابان ولیعصر از بهشتی به سمت شمال، خط ویژه اتوبوس بی ار تی شمال به جنوب از میدان ونک و  گاندی شمال به جنوب از دوم جنوب ممنوعیت تردد داریم. همچنین جنوب به شمال گاندی از میدان آرژانتین هم ممنوعیت تردد اعمال شده است./ایرنا

 


ارسال شده در پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۲ بعدازظهر
کد خبر: 3134876