اشتغال ۱۰۰۰ جوان گیلانی در هلدینگ آرش

 اختصاصی/ اسرار امروز/ ریحانه خوشحال. اشتغال 1000 گیلانی به‌صورت مستقیم / هلدینگ آرش چند سال پیاپی کارآفرین برتر کشور شدگیلان بستری مناسب برای توسعه و کارآفرینی/ کمک به هلدینگ آرش، کمک به اقتصاد و اشتغال گیلان است /  یکی از مهمترین راهبردهای هلدینگ آرش وفاق و کار تیمی و مردمداری است

 

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اسرار امروز، مراسم تجلیل از خبرنگاران استان گیلان توسط برادران تقی‌پور در مرکز خرید آرش برگزار شد. «آرش مال» به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین هلدینگ‌های کارآفرینی در استان گیلان محسوب می‌شود.

این هلدینگ پس از ۱۷ سال انبوه‌سازی بی‌وقفه در استان گیلان با گذر از تمام فراز و نشیب‌ها توانست با همدلی و وفاق  و مردم‌داری که رمز موفقیت خانواده بزرگ  آرش است به یک مجموعهٔ بی‌نظیر تبدیل شود.

آرش و امین تقی‌پور دو برادر توانمند که از کارآفرینان برتر کشور نیز هستند به‌خاطر عِرق به گیلان و برای ایجاد اشتغال گیلانیان با توکل به خدا و اعتماد به فکر و اندیشه جوانان گیلانی، آستین همت بالا زدند و این مجموعه را راه‌اندازی کردند.

 آرش تقی‌پور مدیرعامل هلدینگ آرش در مراسم تجلیل از خبرنگاران  ضمن قدردانی از دعای خیر مادر و همراهی برادرش امین و مجموعهٔ آرش مارکت ضمن  تبریک روز خبرنگار گفت: این مجموعه قصد اشتغالزایی و کمک به توسعه استان را دارد و نمی‌خواهد فقط یک مرکز خرید خرده‌فروشی نام بگیرد و  در این راستا  توانستیم کمک شایانی به ایجاد توسعه و اشتغال در استان گیلان داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه تیم بسیار خوب هلدینگ آرش از جوانان مستعد و خوش‌ذوق گیلانی تشکیل شده است، گفت: دوست دارم  در گیلان به آرزوهایم برسم تا بتوانیم برای  گیلانیان اشتغالزایی کنیم و آرش و امین نمی‌توانند آرش مارکت را با خود به جایی ببرند و در نهایت این مجموعه با تمام امکانات برای گیلان و گیلانیان باقی خواهد ماند.

مدیرعامل هلدینگ آرش افزود: برادرم از دوران کودکی به من آموخت که اصل تجارت مردم‌داری است و ما هر چقدر به دوستان و همراهان خود بیفزاییم به همان اندازه سرمایه  به ما اضافه شده است و ما این اصل را همواره پیش روی خود را قرار داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت انبوه‌سازان آرش در ادامه افزود: خدا را شاکریم که هم اکنون شرکت انبوه‌سازان آرش بالغ بر ۱۰۰۰ نیرو به‌صورت مستقیم دارد و من تنها آرزویم این است که با کمک و حمایت شما عزیزان بتوانیم بیش از گذشته در اشتغال این منطقه کمک کنیم.

رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ آرش در پایان صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه استان گیلان بهشت کارآفرینان است از سرمایه‌گذاران خواست که برای سرمایه‌گذاری به استان گیلان بیایند.

در ادامه مراسم امین تقی‌پور رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ نیز ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب  قلم از خبرنگاران استان برای حمایت‌های همیشگی‌شان تشکر کرد و گفت: برای رسیدن به قله‌های موفقیت، هلدینگ آرش سختی‌ها و رنج‌های زیادی را متحمل شده است؛ اما با شکیبایی  و توکل به خدا توانست موانع را با پیروزی طی نماید.

وی اذعان کرد: همان‌طور  که با افتتاح «آرش مال» در اشتغالزایی صدها نفر کمک کردیم، در آینده نزدیک هم این سیر کمک به توسعه استان ادامه خواهد داشت. بسیاری به ما می‌گفتند که از استان گیلان خارج شویم و در جای دیگر سرمایه‌گذاری نماییم. اما ما باتوجه‌به عرقی که به استان گیلان داریم هدفمان کمک به هم‌زبانان و همشهریان خودمان است و به این موضوع افتخار می‌کنیم و دوست داریم اگر سفره‌ای پهن می‌شود در استان خودمان و برای جوانان همین استان باشد.

در ادامه معین موسوی مدیر روابط عمومی هلدینگ آرش با بیان اینکه شرکت انبوه سازان آرش  از تیم جوانی تشکیل شده است گفت: این هلدینک  توانسته اقدامات موثر فرهنگی در کنار مسائل تجاری انجام دهد و حضور هنرمندان مطرح کشوری و برگزاری «کاسپین شو» با حضور هنرمندان مطرح بومی گواه این موضوع است که بتوانیم دین خودمان را نسبت به هموطنان و هم استانی های خودمان ادا نماییم.

شایان‌ذکر است: شاهین آبزن کارگردان، فعال رسانه‌ای و همچنین مجری توانمند گیلان در این مراسم ضمن ارج‌نهادن به جایگاه خبرنگاران به‌عنوان رکن چهارم کشور در خصوص اهمیت هلدینگ آرش در اقتصاد منطقه گفت: در چنین شرایط سخت اقتصادی که کشور با آن درگیر است، آرش و امین تقی‌پور به‌عنوان کارآفرینان برتر کشور در هلدینگ آرش توانسته‌اند در این منطقه به طور مستقیم برای ۱۰۰۰ نفر اشتغال ایجاد نمایند که بسیار باارزش و قابل‌تقدیر است و ما خبرنگاران هرچقدر به این مجموعه یاری برسانیم در واقع به اقتصاد و اشتغال استان گیلان و جوانان خودمان کمک کرده‌ایم.

در پایان این مراسم با حضور برادران تقی‌پور و بزرگان عرصه رسانه از اصحاب قلم تجلیل به عمل آمد.

 


ارسال شده در سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۱ بعدازظهر
کد خبر: 5414721